Klanttevredenheid. Daar gaat het ons om

Download de brochure

Tijdens A State of Trance verzorgen wij in opdracht van Astral music de Armin van Buuren Merchandise

Voor BK Cookware voeren wij op locatie kookdemonstraties uit ter promotie van de BK pannen.

"Het team van Beursbemanning heeft uitstekend werk geleverd. Onze opdrachtgever had de wens om een online marketingconcept te combineren met een promotieteam / streetmarketing. De streetmarketing is door Beursbemanning naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uiteindelijk een zeer geslaagde online en offline marketing- en promotiecampagne."
Patrick van Venetien, directeur ZOJOH New Media Inventions

Ter promotie van actie artikelen geven we productdemonstraties in de Amazing supermarkten.

Tijdens de zwembadbranchedag hebben we hostessen ingezet.

”Bij deelname aan een volgende beurs twijfelden wij geen moment, opnieuw kozen wij voor een samenwerking met Beursbemanning. Het personeel is enthousiast en weet van aanpakken, zoals ons ook werd beloofd. Westlanders staan bekend als harde werkers en dat hebben ze ook waar gemaakt. Met hun productkennis en enthousiasme weten ze ons merk Handmade by van Strien goed op de kaart te zetten en consumenten te overtuigen onze koekjes een keer te proberen. Korte lijnen maken het contact persoonlijk en dat past bij ons. Welke beurs er ook aankomt, wij weten dat we voorzien zijn van goed beurspersoneel.”
Els van Strien van Van Strien banketbakkerij.
 

Tijdens A State of Trance verzorgen wij in opdracht van Astral music de Armin van Buuren Merchandise

Inzetten van onze dienst Bulletspinners!

“Beursbemanning is een creatieve en inventieve onderneming. De dienstverlening van onze organisaties sluiten bij elkaar aan. Beursbemanning ziet de mogelijkheden met Qusax fotomarketing en is daarom een uitstekende partij om mee samen te werken. Op verschillende beurzen hebben wij voor dezelfde opdrachtgever samen mogen werken en dit is goed bevallen. Beursbemanning is zeer professioneel en heeft door zijn ervaring een goede kijk op de mogelijkheden binnen de doelgroep. Hier sluiten wij graag bij aan.”
Rogier Visser van Qusax fotomarketing.

Hostesses ingezet tijdens de Provada.

Tijdens de Nightlife Awards hebben wij een gave reclame campagne van Bulletspinners mogen uitvoeren.

Inzetten van een commerciële hostess.

Wij verzorgen de ledenwerving tijdens beurzen en evenementen.

“Voor Foto Koch schoolfotografie was een stand op de Nationale Onderwijstentoonstelling vakbeurs een logische stap. Voor een groot bereik door succesvolle beursdagen kozen we voor een samenwerking met Beursbemanning. Met gedreven en enthousiaste medewerkers hebben we ons doel bereikt. De ervaring van Beursbemanning bracht nieuwe input en met een goed resultaat. In het verlengde van deze samenwerking hebben we Beursbemanning ingezet om de afdeling Foto Koch Sales een flinke impuls te geven en naar een hoger plan te trekken. Ook deze belofte maakten zij waar.”
Marcel Weerdenburg van Foto Koch.
Al enige tijd werken we nauw samen met Beursbemanning, een bedrijf waar op te vertrouwen is als je bijvoorbeeld een stand bemand wilt hebben op een beurs of andere locatie. Niet alleen zet Beursbemanning zich in tijdens het event, maar ruim daarvoor duiken ze in je bedrijf om het zo goed mogelijk uit te dragen. Al het werk zoals research, opbouw en aankleding van stands, telefonische acquisitie, planning, logistiek, after-sales en flyeren is toevertrouwd aan deze onderneming. De fijne professionele aanpak van Ron Schouten die de verkooptechnieken met de paplepel ingegoten heeft gekregen, geeft je vanaf begin tot eind een gerust gevoel.ā€¯Nanette de Ridder van Theo de Ridder Produkties.

“Op korte termijn zocht ik een medewerker voor The Hair Project in Rotterdam Ahoy. Voor Beursbemanning was dit geen enkel probleem. Een dag later ontving ik de bevestiging voor een representatieve medewerker die volledig voldeed aan mijn wensen. Hierdoor zijn de beursdagen zeer voorspoedig verlopen. Door de extra hulp op de stand had ik de vrijheid om mij flexibel op te stellen en te doen wat op dat moment nodig was.”
Raoul Linde van Linde Design.

“Beursbemanning weet waar hun kwaliteiten liggen en kunnen dat goed presenteren. Ik kom van pas wanneer deze woorden moeten worden omgezet in tekst voor bijvoorbeeld de webteksten en promotiemateriaal. Deze samenwerking verloopt zeer goed. Doordat Beursbemanning zich verdiept in de doelgroep bieden zij een totaal pakket aan voor gegarandeerd succes. Deze doelgroep is voor mij als tekstschrijver ook belangrijk. Zo bereiken zij samen het juiste publiek. Zij zijn duidelijk en concreet, maar staan open voor tips en dat zorgt voor een prettige samenwerking.” Carla Kok van Carla Kok schrijft.

Ter promotie van het project pinnen in Rotterdam hebben wij Bulletspinners ingezet

Voor Energy Department zetten wij topverkopers in

Wij hebben een mooie stand ontworpen en laten bouwen voor de Ethnic Food Beurs Rai Amsterdam

Leuke samenwerking voor het project pinnen Rotterdam.

Voor 123Autoparts verzorgd Beursbemanning diverse de hostessen en promotiemedewerkers voor o.a. de Rai 2015

Voor Helpling hebben wij een nieuw concept voor tijdens beurzen verzonnen.

Verzorgen van de backoffice en sales.