Klanttevredenheid. Daar gaat het ons om
Tijdens A State of Trance verzorgen wij in opdracht van Astral music de Armin van Buuren Merchandise
"Het team van Beursbemanning heeft uitstekend werk geleverd. Onze opdrachtgever had de wens om een online marketingconcept te combineren met een promotieteam / streetmarketing. De streetmarketing is door Beursbemanning naar volle tevredenheid uitgevoerd. Uiteindelijk een zeer geslaagde online en offline marketing- en promotiecampagne."
Patrick van Venetien, directeur ZOJOH New Media Inventions.
Tijdens A State of Trance verzorgen wij in opdracht van Astral music de Armin van Buuren Merchandise
Tijdens de Nightlife Awards hebben wij een gave reclame campagne van Bulletspinners mogen uitvoeren.
“Op korte termijn zocht ik een medewerker voor The Hair Project in Rotterdam Ahoy. Voor Beursbemanning was dit geen enkel probleem. Een dag later ontving ik de bevestiging voor een representatieve medewerker die volledig voldeed aan mijn wensen. Hierdoor zijn de beursdagen zeer voorspoedig verlopen. Door de extra hulp op de stand had ik de vrijheid om mij flexibel op te stellen en te doen wat op dat moment nodig was.”
Raoul Linde van Linde Design.
“Beursbemanning weet waar hun kwaliteiten liggen en kunnen dat goed presenteren. Ik kom van pas wanneer deze woorden moeten worden omgezet in tekst voor bijvoorbeeld de webteksten en promotiemateriaal. Deze samenwerking verloopt zeer goed. Doordat Beursbemanning zich verdiept in de doelgroep bieden zij een totaal pakket aan voor gegarandeerd succes. Deze doelgroep is voor mij als tekstschrijver ook belangrijk. Zo bereiken zij samen het juiste publiek. Zij zijn duidelijk en concreet, maar staan open voor tips en dat zorgt voor een prettige samenwerking.” Carla Kok van Carla Kok schrijft.
Voor 123Autoparts verzorgd Beursbemanning diverse de hostessen en promotiemedewerkers voor o.a. de Rai 2015